2008. szeptember 17., szerda

Lindenberg Kázmilla Emlékverseny

A Szentendre kupa még épp napsütésben telt, aztán következett pár csepp eső, így szerdára már az volt mondható hogy eső után köpönyeg ... izé, futócipő. Vizes is lett rendesen.

Eszti felkészített hogy a Hárs-hegy és környéke tiszta dzsuva, de én persze megint optimista voltam, mivel ott oktatok már 6-8 éve, egy évben legalább két-három alkalommal viszem oda a hallgatókat, az emlékeimben más élt. Ja. Mert akkor kikerültük a dzsuvát. No sebaj.

Kicsit meghökkentett hogy nem dugóka lesz hanem lukasztás, de hát ez van :) a futás közben rájöttem, hogy azért ez macerás, plusz sok idő. Ráadásul edzőbólyák voltak kint, amik nem kiabáltak messziről, sőt, még közelről sem. Szóval nehezítés volt bőven :)

Összegezve az eddigi 4 verseny tapasztalatát álltam rajthoz életem ötödik versenyén. A repzis-rajt után először a térkép vágott mellbe: alig láttam rajta valamit. Később aztán még annyit sem mivel tasak nélkül pár pont után elkezdett szétázni. Az első igazi keverést a 9.-nél követtem el, én is mint mások, alámentem a sziklának, a franc se olvasta olyan pontosan ki a térképet :) olyan gyorsan :) Utána keverés már nem volt, de mint a térképen is látszik sok helyre felesleges kerülőket tettem, és már megint nagyon ragaszkodtam az utakhoz - általában indokolatlanul (pl. 16-17).

Viszont jó hír, hogy még a végén is tudtam futni, mindenhol minimum kocogtam, csak a 18. felé menet sétáltam picit pihenésképp. A terep nagyon vizes volt, ami plusz újdonság volt számomra, ráadásul a jelleghatárok itt sem voltak túl segítőkészek. Persze ettől még néha tervezhettem volna jobban.

A célba érve még harmadik voltam, aztán az eredményhirdetésig még becsúszott egy emberke elém, így a középtávon, 2,5km-en 150m szinttel, a 25 indulóból a negyedik helyet értem el.

Na és itt ezen a ponton eldöntöttem, hogy veszek egy szöges cipőt, milyen jó lett volna hogy ha nem csúszkálok úgy most az edzőcipőmben, mintha banánhéjra léptem volna.

Tapasztalat: jobban kell bízni a domborzatban, és jobban kell tudni tartani az irányt, bármilyen is legyen a terep. Az utak néha csak csúnyán félrevisznek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.