2008. szeptember 21., vasárnap

Mobile-O, Népliget

Bár igazából fizikailag és szellemileg is kimerített a rövidtávú verseny, utána mégis elmentünk Esztivel egy kis mobilos tájfutásra. Alapból nagyon tetszik nekem ez a "sport", szerintem irtó jó ötlet, és egy kicsit fejleszti a kommunikációs készséget is. Eszti szerint az ilyen versenyek után sok kapcsolat szakad meg és sok válás történik :) de ez csak pletyka. Én bíztam magunkban.

Két pálya volt, egy hosszabb és egy rövidebb, mivel Eszti a tapasztaltabb, ezért ő navigált engem a hosszabbikon. Eleinte kicsit fura volt hogy mindössze egy dugóka és egy tájoló van a kezemben, és egy fülesen át hallok instrukciókat. De hamar megszoktam :) a térkép különben is csak zavarja az embert futás közben, lifeg jobbra-balra :)

Megbeszéltük, hogy oda-vissza kommunikálunk, tehát ő mondja mit csináljak, én meg mondom mit látok. Hát végül is így történt, csak az arányok kicsit eltolódtak :) állítólag be nem állt a szám. Ennek ellenére a második pontom kivételével mindegyikre pikk-pakk odataláltam az utasítások alapján.

Eszti pályája is pörgősen ment, neki eleve két ponttal kevesebbet kellett elmagyaráznom, De igazából - mivel nálam sokkal jobban tájékozódik - szinte ki is találta a gondolataimat. Olyan hamar beért, hogy észre sem vettem hogy elindult :)


Aki még nem próbálta, azt biztatom: tegye meg! Nagyon jó móka, plusz egész sajátosan fejleszti a kommunikációt a két ember között. Na persze azért tájékozódni sem árt tudni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.