2008. november 12., szerda

Vérmező kupa

Ismét egy szerda, ismét egy lehetőség a futásra, és idén, sőt egész tájfutó pályafutásom alatt (hihihi) első alkalommal igazán "hidegben". Azért megkockáztattam még a rövidújjut, és nem bántam meg.

Bár pesti gyerek vagyok, de a Vérmező is egy olyan hely, amiről csak hallottam, de még nem jártam ott. Így legalább egy kicsi izgalmat reméltem, mégis csak "ismeretlen terep". Az izgalom elmaradt, mert így az ősz derekán, falevelek és nyüzsgő embertömegek hiányában a pálya teljesen átlátható volt, szinte bójától bójáig.

Több kategória volt, egyelőre még nem mertem belevágni az olyan kuriózumokba mint például a "csak növényzet" (amit Eszti megfutott), ezért a sokpontos pályát választottam, ami 2,6km-t és 20 pontot jelentett. Kis ugrabugra és átmelegedés után elsőként vágtam neki. Szúróka volt és pontsorszám a térképen - egyiket sem kedvelem :)

Nagy agymunka tényleg nem kellett, a tájolóra sem pilláztam rá, és minden pont rögtön szembe jött. Éppen ezért igyekeztem a futásra koncentrálni, azaz hogy a mozgásom és a levegővételem is kiegyensúlyozott legyen. Ezt sikerült is tartani a pálya végéig, a lábammal sem volt gond, és zihálásba se mentem át. Ez mindenképp jó hír, ez eddig ilyen rövid távon sem sikerült még.

Azért hogy ne legyen felhőtlen az örömöm, átugrott a szemem egy átmentet a térképen, így felcseréltem két pontot (a focipályát rossz oldalról kerültem). Még szoknom kell ha nem a pontok sorrendjét látom, hanem csak kódokat.

Nagy tapasztalatok nem születtek, de élveztem azt, hogy most különösen jól, pontosan, és gyorsan ment a terep-térkép egyeztetés, mellette pedig kiegyensúlyozottan a futás. Végül is 13 perc alatt sikerült a 2,6km, amiből ha levonjuk a 20 lukasztás kb. másfél percét, egész szép idő - magamhoz képest.

Közben ugye kiderült, hogy a pályahosszokkal némi probléma volt :) de megszülettek az eredmények, a sokpontoson 9. helyre kerültem az időmmel. A sprinten a nagy hibám miatt a 7. hely lett. Azért jó kis móka volt.

4 megjegyzés:

  1. szia!
    én is voltam a vérmezőn. hazaérve tudatosult bennem, hogy 2,6km pályán 20 ponttal 11:59-et mentem. azóta is meg vagyok győződve, hogy ezzel valami nem stimmel. ennyire nem tudok futni.vagy hibáztam, vagy nem 2,6 a pálya. mivel az eredményeket azóta sem tudni, de te is 13 percet nyomtál,ezért tuti, hogy a pálya rövidebb, szerintem max 2km. üdv:zoli

    VálaszTörlés
  2. No, hát lemértem a pályát, és valóban: 1900m, jó a megérzésed, köszi! Ha a natúr szigetkört számolom, ami lihegés nélkül 25 perc, az 5 perces km-t jelent, szóval itt is az volt, plusz lukasztás plusz tájékozódás :)

    (Zoli = ......... Zoli?? - ismerek párat...)

    S.

    VálaszTörlés
  3. milyen zoli?
    bagolycsocspuding.blogspot.com
    kukkants be!

    VálaszTörlés
  4. Bekukkantottam - wow :) egy lelkes blog-író szakkartárs. Azt hittem a szeretekdobolni - elkezdtemtájfutni párosítás egyedi. Hát nem. És ahogy olvasom neked is akadnak élményeid :)

    VálaszTörlés

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.