2009. április 16., csütörtök

CSTSZ - Macitól Maciig

A múlt hét csütörtöki (egyébként kidszkózással végződő) tájbringa bemelegítés sikere (mert azért megtetszett ám!) után a második felvonásban találtam magam, hipp-hopp, a 3H lankái alatt. Bemelegítésként otthonról tekertem a versenyre, így megmászhattam az Árpád-hídtól a Rózsadombot is.

Bár a húsvéti hosszú hétvége sok időt nem hagyott, mégis sikerült egy szuper térképtartót barkácsolni a kerékpárra, forgathatót, dönthetőt, és még eső elleni védelem is van a térképnek. Hoppá! Illetve a múlt héten a szigeten defektet kaptam, így egy gyors gumicsere is várt rám.


A Macis parkolóból vágtam neki, és ezúttal megint csak azt kell mondjam, ismeretlen tevékenységnek, mert bár a szigeti bemelegítő arra jó volt, hogy kicsit megismerkedjek a tájbringázással, de azért lássuk be, a hegyek között az más kategória. Mivel idén eddig összesen egyszer ültem bicajon, nem mondhatni hogy remek edzésben lennék :) igaz, ez a mozgásforma sokkal közelebb áll hozzám mint a futás, szóval azért bíztam az izmaimban.


A pálya jó volt, jól kitalált pontokkal, és jó sok szinttel, illetve így utólag belegondolva: pont annyival hogy ne legyen unalmas, de ne is szakadjon (haljon) bele az ember. Sok kielemezni való nincs az útvonalon, a 8-9 átmenet az ami egy kicsit elgondolkodtatott. Mivel ismerem azt a részt, nem nagyon mertem belevágni a bányától keletre lévő úton való leereszkedésnek, inkább nagy tempóval legangoltam a már megszokott ismert úton, és egy kis kerülővel mentem. Talán itt spórolhattam volna egy.két percet, de erre nem veszem be a mérget.


A 8km-nek mért (rajzolt) pályán az órám 11km-t mutatott (és az egyes pontig elfelejtettem bekapcsolni), és mindez 54 perc alatt sikerült, ismét csak csak azt kell mondjam mint egy hete: nem túl gyors, de jól éreztem magam, és már csak az élményért is megérte!
Eredmény: 9/20 (24)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.