2009. április 9., csütörtök

CSTSZ - próba a szigeten

Mivel sokkal-sokkal régebb óta biciklizem, mint futok, ezért tulajdonképpen logikus volt kipróbálni a tájkerékpározást, Eszti is erre biztatott, így hát kinéztem csütörtök délután az Óbudai-szigetre.

Szerencsére még akadt kölcsönözhető térképtartó, gyorsan ráapplikáltam a kormányra majd megkérdeztem, hogy van-e valami különlegesebb szabály, amiről tudnom kell. De szerencsére nem volt, biztattak hogy maradjak az úton, vagy hát ha nagyon bírom akkor levághatok itt-ott.

A pályával igazából semmi gond nem volt, a tekerést élveztem, tájékozódni csak egyszer-kétszer kellett. Ami nagyobb probléma volt, az a térképtartó: negyedúton megadta magát, és lifegett a térkép mint a francnyavalya, állandóan valamelyik kezemmel le kellett szorítani, ez elég sokat visszavett a sebességemből, mert nem tudtam 100% az útra figyelni.

32 és fél perc alatt értem be, az óra szerint 10km-t tekertem, hát nem volt túl gyors, de elsőre megteszi. Egész boldogan mentem haza, aztán otthon láttam hogy valami nem stimmel: az eredmény-slejfnimen egy ellenőrzőpont hiányzott. Pedig egészen biztos voltam benne hogy mindenhol jártam. A térképet viszont nem hozhattam el (grrrrrrrrrrrr), ezért meg kellett várnom míg kikerül a weboldalra: és sajnos tényleg, egy hosszú egyenes szakaszon jól bebambultam (illetve igyekeztem megakadályozni hogy elszálljon a térkép), és valóban kihagytam egy pontot.

Szóval az első tájbringás versenyemen kidiszkóztam magam, de hát ez van, az élményért mindenképp megérte kimenni, és igyekszem ott lenni a következőkön is.

(Ha nem diszkózom ki magam, a 9. helyre futok be a 27 indulóból)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.