2009. április 12., vasárnap

Postás Kupa Hollóstető - 2.nap

Amilyen szuperül és lelkesítően sikerült az első nap, sajnos annyira gyötrelmesen és rosszul a második. No de hát legalább nem mondhatom, hogy egysíkú az életem :)

Több minden összejött, és igazából a sok-sok minden együtt hozta a nem túl jó eredményt. Most nem volt rohanós a rajt, sokat melegítettem be, ez a lábamnak mindenképp jól esett. De a túlzott várakozás az indulásra egy kicsit visszavett a lendületből.

Az első pontra teljesen magabiztosan mentem, a másodikra is tökéletes tervem volt, de valamiért a völgyből kifutás után teljesen elvesztettem a fonalat. Őszintén: azóta sem tudom mit csináltam, merre jártam és legfőképp hogy miért. Persze most már a térképen látszik, de még mindig nem tudom megmagyarázni. Mintha teljes filmszakadás lett volna. Ez furcsa. És persze ez rányomta a bélyegét a pálya további részére is.


Ezen a pályán abszolút nem sikerült az ami előző nap: nem láttam olyan jól magam előtt a terepet, és bár mindig voltak konkrét tervek, gyakran változtattam, és többször is előfordult hogy figyelmetlenségből nem vettem észre dolgokat. Ezt alátámasztja a térkép is: össze-vissza kacskaringós a pályám, szinte egy biztos pontfogás sincs.

A 9. pont után már ráadásul a futáshoz sem volt erőm, és talán ha őszinte vagyok azt kell mondjam: kedvem sem.


Így aztán az eredmény is ennek megfelelő lett: 46 célba érkezőből a 31. hely, tehát léptékekkel rosszabb mint az első napon. Az 5,5km-es pályán 7,2km-t futottam, és ehhez 64 perc kellett.

Tapasztalat: Valószínű, hogy az első napi jó teljesítés utáni elbizakodottság blokkolta bennem a fegyelmezettséget. Erre mindenképp figyelnem kell a későbbiekben más kétnapos versenyek esetében.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.