2012. december 1., szombat

Kis verseny - kis hibák

Egy kicsit csaltam a címmel, mert igazából nem is kis hibákról akarok írni, hanem csak egy friss élményt és a hozzá kapcsolódó gondolatokat megosztani.

Hétvégén Almásfüzitőre látogattunk, családostul, hogy részt vegyünk a Komárom-Esztergom megyei kupasorozat záró kis versenyén. Eszti és Kiskópé elindultak a "C" pályán sétálva, én pedig a leghosszabb, "A" pálya kihívását választottam. Bár a verseny jórészt a házak között zajlott, némi terepszerűséggel fűszerezve, parktájfutás létére a táv miatt (> 6 km) sprintnek már nem volt mondható. Maroknyi versenyző, alig több mint 50 ember gyűlt össze a versenyközpontnak kinevezett kis sörözőben. Ettől persze olyan kellemesen családiassá vált az egész, inkább csak egy jó edzésnek tűnt mintsem komoly versenynek. Ezt az érzést még erősítette a rajtlista nélküli szabad indulás.

A pálya egy jó része a házak között tekergett, kisebb része kiszaladt az ártérre, de igazából az egész nem okozott (nem is okozhatott senkinek) nagy fejtöréseket. Saját erőmből 5 perc/km körüli átlagtempóra futotta, ezt rontotta néhány megtorpanás, pár pici hiba. Rögtön az elején gondolkodóba kellett esnem: a 4. pont bójáját már a torony felé futva láttam a felső szinten, de nem néztem elég magasra :) volt még egy szint. A térkép persze segített, hiszen a középen lévő dobozon nem az én kódom szerepelt, így muszáj voltam rájönni a helyes megoldásra, és felfutni a felső emeletre a valódi pontomért. De fél percet biztosan buktam. Mint kiderült, sokan nem másodperceket, hanem egész eredményüket bukták - valószínűleg nem nézhették a térképet (pedig a pont sorszáma mögött a kódja is ott volt), így rossz pontot dugtak. Összesen öten jártak így pórul a 14 fős mezőnyből - ez eléggé meglepő. Persze volt aki a verseny végén elég erősen szidta a rendezőket hogy ilyet nem lehet, és hogy a szimbol is rossz volt (egyébként tényleg furcsa volt a 4. pont sora, de a "tetején" pontosítás segített), de volt aki mosolyogva fogadta a disq. hírét. Egy picit én is morcos lettem, nem itt, hanem a saját nagy hibámnál, ami viszont egy percet jelentett: a 6-7 átmenetben bizony hiányzott egy a térképen jelölt ösvény, az egyes zöld meg áthatolhatatlan volt. Így visszafordulásra és kerülőre kényszerültem. De azért ez belefért, annál is inkább mert ha az optimális útvonalat választom, közelébe nem kerülök ennek a térképhibának.

Mindent összevetve kellemes kis verseny volt, külön tetszett a szervezés, a hangulat, a jó kis közös ebéd a végén. És még nevetnivaló is maradt amíg végignéztük a megyeiek éves teljesítményének elismerésére rendezett díjkiosztót.



Bookmark and Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.